Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Dont kiss a boy...

Av Nina - 23 maj 2012 20:50

Dont kiss a boy...


Don´t kiss a boy who eyes are black.
He kiss you once and never come´s back.
Don´t kiss a boy who eyes are brown.
He kiss you twice and then leaves town.
Don´t kiss a boy who eyes are green.
He kiss you once and then finds another queen.
Kiss a boy who eyes are blue.
He kiss you back and then always love you                  Inte skriven av mig, men äger ändå:P<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 september 2012 10:17

Tvungen att säga adjö När du nu ska dö Vill så gärna höra din röst Det skulle vara stor tröst Bara säg ett ord igen Så låter jag dig dö sen Vill höra din mjuka röst Det skulle vara min tröst Tvungen att säga adjö Så nu låter jag dig dö... ...

Av Nina - 16 augusti 2012 21:56

Mitt hjärta slår Mitt hjärta går Ditt hjärta slår Ditt hjärta går Mitt hjärta slår för ditt Ditt hjärta slår för mitt Min hand på din Din hand på min Delade sinnen, delade minnen Delad kärlek Delad glädje Jag är öppen för dig...

Av Nina - 30 maj 2012 19:50

Inom mig är det bara tomt.   Inom mig är det mörkt.   Hela jag är tom.   Men så börjar en röd blomma växa när jag ser dig.   Växa och göra mig lycklig.   Lycklig och färgglad inuti.   En strimma hopp när jag ser dig.   Din...

Av Nina - 24 maj 2012 16:54

Hur skriver du en dikt?   Ja, hur skriver man en dikt?...   Jo, jag brukar först välja vilket "tema" jag ska ha på dikten, t.ex. kärlek, glädje osv.   Sedan, om vi säger att jag valt temat "kärlek", så skriver jag ner alla ord jag kommer ...

Av Nina - 23 maj 2012 20:06

Vänner   Vänner känner glädjen,   var dig själv med kompisen.   Vänner känner glädjen ut,   ända tills dems liv tar slut.   En vän är väldigt mycket värt,   så håll din vän hårt och kärt.            <3<3<3 Hoppas ni g...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dikterna JAG gjort är bäst?
 Min, ditt, mitt, din
 Vänner
 Nyare dikter
 Båda är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards